Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 18 Abril 2024.

CCOO ponse a disposición das persoas pensionistas para esta reclamación

Solicitude de devolución do IRPF 2019-2023 a pensionistas que realizaron achegas a mutuas antes do 1 de xaneiro 1979.

Asemblea de pensionistas

Asemblea de Pensionistas

Informe Secretario Xeral

Federación de Pensionistas

Cartel acto de homenaxe os fusilados
19/10/2023

Homenaxe aos 49 fusilados no cemiterio de Sestás

Asistentes a actividade na Ría de Vigo coa Ponte de Rande ao fondo.

Sindicato Comarcal de Pensionistas de Arousa

Por terra o Castelo de Soutomaior. Por mar á Illa de San Simón.

Acto Homenaxe a Elías Vila Calveira

O pasado venres, 9 de xuño, celebrouse no Auditorio Municipal de Vilagarcía de Arousa un acto de despedida do compañeiro Elías Vila Calveira, que foi secretario xeral do Sindicato Comarcal de Pensionistas de Arousa.

III Xornada de Mulleres Pensionistas

20-04-2023

O 17 de abril as mulleres pensionistas de Galicia celebramos a 3ª Xornada de Mulleres organizada pola Federación de Pensionistas e Xubilados de CCOO. Contamos coa participación de Carolina Vidal Secretaria de Mulleres e Igualdade e Condicións de Traballo da Confederación de CCOO e con Mamen Sabio Secretaria de Mulleres, Igualdade e Políticas LGTBI do Sindicato Nacional. Ambas defenderon a necesidade dun Pacto de Estado de Coidados centrado nos dereitos das persoas maiores que aposte por coidados profesionais de calidade e que os Servizos Públicos sexa a pedra angular de todo o sistema socio-sanitario.

17 de abril de 2023
Xornada de traballo en Santiago de Compostela

17 de abril de 2023 Xornada de traballo en Santiago de Compostela

25N, Día internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres

A situación vital das mulleres maiores require unha resposta axustada ás súas necesidades, que empece con accións de difusión, prevención e sensibilización.

XVII Seminario de Atención ás Persoas Maiores

A sanidade, as pensións e as prestacións públicas serán algúns dos temas que centrarán o debate entre o martes e o xoves desta semana.